Erbjud bara behovet

Är du bra på att göra en behovsanalys?

Bra!
Då vet du att det är det som kunden värdesätter som du ska erbjuda. Inte alla andra möjliga fantastiska fördelar med din produkt. Det är ju inte din kund kanske inte alls intresserad av. I alla fall inte i första läget. Det bara stör ditt verkliga erbjudande.

Erbjud just det du fick reda på i din behovsanalys. Inget annat.
Det är så du hjälper din kund.
Kundens behov -> Din lösning.

Typ så enkelt är det. 🙂
Ha det så gott alla!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

Blogg på WordPress.com.
%d bloggare gillar detta: